Hvem er vi

Stenløse Fritidsklub er for børn i alderen 10-14 år (4.-7. klasse).

Klubben er en del af Klub Egedal, beliggende i dejlige lokaler med et stort udeområde, lige ved Lærkeskolen og idrætsanlæg.

Klubben tilbyder et bredt spektrum af tilbud, med mulighed for at være sammen med sine venner omkring boldspil, kreative aktiviteter, kaniner, X-park, trampoliner, computere, PS5 og PS4, billard og musik. Derudover arrangerer vi jævnligt ture til alt fra eftermiddags- og aftenture til X-jump og minigolf til længerevarende ture til musikfestivalen "Vilde Vulkaner" og Skiture til for eksempel Norge og Sverige.

Klubben ser det som sin fornemmeste opgave at tage medlemmerne og deres familier alvorligt og være med til at give en god oplevelse af tryghed og mulighed for at udvikle sig på sine egne præmisser i et godt fællesskab.